Lilosvärld

Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

Wer bin ich

Av Lilo - 18 januari 2010 19:54

Har snöat in mig på en tysk sångerska vid namn LaFee. En del låtar är så förbannat fina att jag får gåshud.


Till något annat. Läst skolarbeten större delen av dagen. Skönt att jag fick MVG på en grej jag jobbat med i Geografi. Lite av all prestationsångest släppte där faktiskt. Men så är det nya tag imorgon. Nya skolarbeten att ta tag i. Att faila i.


Jag känner mig så jäkla pressad just nu. Har 2 stora grejer till att bli färdig med ( lär ta 2 veckor för var och en av grejerna) samt att den 8 Februari avsluta ett kursämne. Usch. Stress och krav är det värsta jag vet.


I mitten på Februari möte med skolan för att gå igenom hur det går för mig. Usch usch usch.


Behöver koppla av, behöver ha sommarlov. Fast jag vill inte ha sommaren. Sommar är äckligt, varmt och regnigt. Fast jag kanske hinner ändra mig igen.



   



Sov ingenting inatt. Min kropp krampade som in i helvete.. (!) Mina händer sved, förlorade mig i tårarna och luften sjönk ur mig. Försökte resa mig men min kropp kändes som en betongklump. Var nära på att få panik, trodde jag skulle plågas utan luft till döds.




Fast å andra sidan.

Det var bara en hundradel värre än mina "vanliga" nätter.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilo - 15 februari 2010 22:42


jag har chans att vinna http://www.phoenixtshirt.com/sv/articles/2.19.2259/lost-at-hello-kitty-t-shirt       genom en tävling som Foki anordnar. T-shirten jag valt är så himla söt, skulle passa min klädstil perfekt. Hade definitivt beställt ...

Av Lilo - 11 februari 2010 12:38

  det var inte maginfluensa, om sanningen ska fram var det nog ångest blandat med panik = ingen bra blandning = man mår illa. kursprovet är avklarat. kursen avslutad. så himla skönt. jag överlevde och jag svarade inte med mina vanligtvis korkade ...

Av Lilo - 9 februari 2010 16:23

Mår illa, kräks nog snart... bara det inte är maginfluensa. uscha. Har ett jätteviktigt kursprov imorgon, får absolut inte missa det. Då går jag dit och smittar ner alla, .............. Det gör nog inget. Har försökt plugga in provet he...

Av Lilo - 8 februari 2010 23:14

Är med och tävlar på loarp.blogspot.com..!

Av Lilo - 8 februari 2010 21:58


  jag just nu:   olycklig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards